5 maj 2015

Har nyss vägt mig, har gått ner 2 kilo på ca 2 veckor, är jättenöjd med det. Trots att jag har fuskat! Man är ju inte mer än människa så ibland slinker det ner nåt som jag borde låta bli. Men så länge jag fortsätter gå ner i vikt är det inte så farligt. Jag tänker börja gräva i trädgårdslanden snart så då blir det nog fart på kalorierna igen för det är mer effektivt än att promenera har jag märkt. Jobbar man så man blir svettig syns det snart på vågen. Jag hittade en jättegod limpa på Willys när vi handlade som det inte är så mycket kolhydrater i. Man ska ju undvika det med LCHF. Och jag är inte jättestrikt, då skulle jag inte orka hålla på i längden tror jag. 
Det ska bli så kul när man typ gått ner 10 kilo och kan köpa mindre klädstorlek för jag hatar att det finns så begränsat med kläder att välja på när man är lite större. Just nu har jag 48-50 och jag vill gå ner till åtminstone 46.
Men det är bara att fortsätta kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0