21 maj 2015

Idag mår jag bättre än igår då jag inte alls var i balans.Ibland åker känslorna berg och dalbana med mig och plötsligt förstår man inte alls varför allting kändes så jobbigt igår, idag är ju allt toppen! Nåja, mycket bättre iallafall... så varför "gnällde"jag för egentligen? Ja nu gjorde jag det iallafall, men nu är det en ny dag och nya utmaningar! Livet går ju inte i repris så varför deppa ner sig? Nej nu ska jag se framåt och sluta nedvärdera mig själv. Kan ju också glädja mig åt att ha minskat 4 kilo på 5 veckor. Nu när det äntligen kommit igång så känns det som att inget kan stoppa mig! Jag ska gå ner till storlek 46 och klarar jag det klarar jag säkert att gå ner till storlek 42 också. Om det sen tar 6 månader eller 1 år spelar inte så stor roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0