20 maj 2015

Viktnedgången går bra, har gått ner ca 3 kilo på drygt en månad. Jag äter inte mycket på kvällarna, har ingen lust, vill bara bädda ner mig. Tycker att jag är en helt värdelös person som inte tillför nåt gott till världen. Varför kan jag inte vara lika smart och kreativ som andra? Varför är andra så lyckade och jag så misslyckad? Jag vet inte ens varför jag skriver det här, antar att det är nåt som vill ut bara. Har skuldkänslor för att jag mår dåligt, jag borde ju inte må dåligt, jag borde vara tacksam istället, det finns dom som har det så mycket djävligare. Men sina känslor kan man tyvärr inte rå över. Jag tror folk skulle bli arga på mig om dom visste hur jag känner. "Hon som har det så bra" kanske dom skulle tänka. Men det syns inte alltid om man mår dåligt inuti.
Ber om ursäkt om att jag låter självupptagen men ibland  måste man få låta känslorna komma ut och jag tycker det är lättare i skrift än i tal. Jag ska försöka att tänka så positivt som jag kan. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0