4 februari 2015

Fortsätter försöka gå ner i vikt, det går ganska bra fastän jag ätit onyttigt ibland. Har gått ner över 1 kilo sen jag skrev sist, inte så dåligt tycker jag. Man blir lite taggad när man ser hur dom kämpar på i Biggest Loser. Blir imponerad av att dom orkar träna så mycket också.
Skickade efter kläder från Your Look, dom har kläder som är både snygga och billiga, så dom kan jag rekommendera. Jag har storlek 48 i t-shirtar och toppar och 50 i byxor. Vill gärna gå ner till storlek 46 till sommaren till att börja med. Väger en bit över tresiffrigt, exakt hur mycket tänker jag inte avslöja. Det kanske jag gör när jag gått ner till storlek 46, då kan jag säja det.
En Gastric Bypass-operation skulle jag varken vilja eller våga göra. Men det är ju bra för dom som känner att det är sista utvägen. Men det är inget för mig.
Iallafall, tänker fortsätta kämpa för ett lättare och rörligare liv. Har fått problem med värk i ett knä, tror det skulle bli bättre om jag gick ner ett antal kilon. Skriver mer om hur det går en annan dag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Duktigt av dig. Måste också skärpa mig men
tar aldrig tag i det..
Hälsa familjen o lycka till!!

2015-02-07 @ 20:19:59
Postat av: susanne

Tack! Det går tyvärr inte så bra nu, står still i vikt just nu men det är bara att kämpa på. Hälsa familjen du också!

2015-02-18 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0