Mogata marknad imorgon

Har nyss sett Lets Dance och blev besviken över resultatet. Stenmark dansade bra men Marie var överlägsen och borde därför ha vunnit. Men svenska folket röstar ju som dom vill, så är det.
Imorgon ärdet Mogata marknad, ska bli kul att gå på. Hoppas det inte blir regn. Hoppas jag vinner på nåt lotteri.
Det går bra med LCHF men jag har bara gått ner 3 hekto på 5 dar så det är lite tråkigt. Men skam den som ger sig!
Magen känns iallafall mindre.Och jag har blivit piggare, bara det är ju positivt.
Har hållit på i trädgården och rensat och så har jag planterat penseer i balkonglådorna bl a., det är kul. Känns verkligen att våren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0