27 april 2015

Äntligen börjar det hända nåt på vågen! Jag väger ett kilo mindre än förra veckan och det känns så skönt  att vara igång, att det HÄNDER något! Det gör att det känns lättare att fortsätta. Idag har jag ätit mandelpannkakor med vispgrädde, gott! Det som är så bra med LCHF är att man behöver aldrig gå hungrig och att det finns så mycket gott man kan laga till. Och så bestämmer man ju sjäv hur långt man vill gå, jag är t ex inte stenhård mot mig själv utan kan göra små avvikelser ibland, bara det inte blir för ofta.

Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

2015-05-02 @ 18:42:42
Postat av: Susanne

Tack så mycket!

2015-05-05 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0