1 maj-2014

 
Idag har vi varit i Norrköping o kollat på motorcyklar o amerikanare som vi brukar varje år. Det var jäkligt kallt, inget vidare alls. Igår kväll kollade vi på maj-brasan i Söderköping o sen fyrverkerier. Det regnade iallafall inte så det var ju bra. Jag har gjort fler ljus som jag provat att färg- och doftsätta. Rosa ljus med jasmin-doft, dom blev jag nöjd med.
Annars är allt ungefär som vanligt så det finns inte så mycket att skriva. Jag har på en månad sett Nanne, Yohio o Linus Svenning, det var kul. Jag spelade in lite när Linus sjöng, ska kolla på det sen.
Vi har grävt bort alla blomlådor nu o ska förmodligen ha gräsmatta där istället. Det var för mycket blommor att sköta förut. Nu har maken o jag hängt ihop i 30 år, det är inte klokt vad tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0