12 mars 2013

Idag har jag varit till frissan och blivit klippt och fått slingor i håret, det är kul att förnya sig lite. Tänkte ta ljusa slingor först men det blev kopparröda, det blev snyggt om jag får säja det själv.
Idag flög det in en liten fågel (entita) i köksfönstret och blev väl lite yr i huvudet för den satt kvar på balkongen i kanske 10 minuter, tog kort på den sen flög den iväg till synes oskadd.Tur att inte nån av katterna var där, då hade den väl blivit middagsmat!
Jag var till en hälsokostaffär igår och köpte kallpressad kokosolja som ska vara bra för en himla massa saker, bl a ska den öka på förbränningen i kroppen. Jag tar 3 msk varje dag i kaffet eller teet, vid 3 tillfällen alltså 1 msk varje gång.. Får väl se om det gör nån skillnad. Nu har jag tagit prover på vårdcentralen också, nästa vecka ska jag till läkaren och få svar så då får jag b la veta vad jag har för kolesterolvärden. Jag hoppas att mitt blodtryck sjunkit och att jag kan sänka min Levaxin-dos.
Förra veckan upptäckte jag två vita hårstrån i luggen. inte kul! Jag klippte bort dom förstås.Hoppas det inte kommer några fler än på länge! Jag har blivit lite larvig o tycker att jag ser gammal ut med en massa rynkor, det är väl en försenad 40-årskris kanske! (eller en för tidig 50-årskris!) Men man får väl vara glad att man är fysiskt frisk iallafall (för lite knäpp har jag ju alltid varit!)
Blev besviken på Melodifestivalen i lördags för jag hade Yahio som favorit. Och han skulle ju också vunnit om det inte varit för den internationella juryn.Men han var väl för annorlunda för deras smak.
Ikväll ska jag se tredje delen av The Follwing med Kevin Bacon, den är både spännande o bra tycker jag. Imorgon ska jag påskpynta lite härhemma.

Kommentarer
Postat av: therese

Hej boken du rekomderade mig magin den var supper bra jag kan knappt sluta att läsa. påskpyntat har jag jort för länge sen här hema....

2013-03-13 @ 17:22:34
URL: http://minacatscatts.blogg.se
Postat av: Susanne

Vad bra att du gillar boken! Det står mycket bra i den, jag har en annan bok av samma författare ifall du vill låna den.

2013-03-15 @ 10:25:36
Postat av: Therese

Ja den vill jag gärna låna vad handlar den om då...

2013-03-17 @ 13:39:34
URL: http://minacatscatts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0