8 juli 2013

Har tagit det lugnt ett par dar, i lördags, för ett par dar sen så firade vi maken som fyllde 60 år den 20 juni, vi var nästan 30 personer. Det är andra gången han blir firad, första gången var med hans släkt och andra gången min. Det är kul när man kan samlas alla för det blir ju inte så ofta. Och tur med vädret hade vi också!
Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för ett par månader sen för då mådde jag inte alls bra. Fick för mig en massa saker som inte stämde och var allmänt orolig dels att det skulle hända mer hemska grejer och så var jag rädd för vissa människor utan nån egentlig anledning. Men nu känns livet bra igen!
Imorgon blir det nog att åka och bada igen, det blir tredje gången för mig, det är så härligt att bada tycker jag.Om onsdag ska maken och jag hälsa på min mor och äldsta bror, då blir det att ta med badkläderna så jag kan bada där också! Maken delar dock inte min förtjusning i att bada så han stannar på land.
Nu ska Gosan och jag gå och lägga oss snart, hon brukar alltid vänta på att jag ska gå ner, då följer hon med och lägger sig hos mig och maken, hon är en riktig sällskapskatt. Star håller sig lite mer för sig själv, alla är ju olika, både djur och människor. Ha det bra och fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för senast!!
Det var jättetrevligt. Ha en skön sommar.

2013-07-09 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0