Melodifestivalen 2013

Har nyss kollat på Melodifestivalen. Min absoluta favorit var "Heartbreak hotel" med Yohio, älskade den!! Näst bäst var "Burning flags" med Cookies N Beans enligt mig. Vad låten "Paris"  med Jay Jay Johanson hade där att göra vet jag inte.Programledarna skötte sig bra och så är ju Danny så SNYGG!!
Den här veckan har jag levt mest på Nutrilett och det tänker jag göra nästa också om jag orkar. Egentligen tycker jag att det är ett dåligt sätt att banta men eftersom ingenting hänt med vikten på så lång tid nu så har jag inte så mycket annat att välja på. Jag har gett mig fan på att jag ska gå ner 8 kilo till min födelsedag om jag så ska svälta tills dess!
Håller och läser en bok som heter "Magin" av Rhonda Byrne, den kan jag varmt rekommendera till alla som är intresserade av den typen av böcker. Under 28 dagar gör man varje dag olika magiska övningar där man ska öva sig på att känna tacksamhet och se vad som händer när man gör tacksamhet till ett sätt att leva.Intressant!
Gosan bantar hon också, jag har köpt diet-foder till henne. Men på helgen brukar bägge katterna få lite katt-godis, nåt gott måste dom ju också få!
Just nu längtar jag till våren men den som väntar på nåt gott...

Kommentarer
Postat av: Odal

Hallo!!! Vilket konstigt sammanträffande om Danny ! Igår fick jag en vänförfrågan från honom. Efter moget övervägande acepptera jag honom . Kul för honom :-).

2013-02-17 @ 13:26:01
Postat av: Susanne

Ja en del har då tur!! Det är väl bara att vänta på att han upptäcker mig också annars gör han en stor miss!

2013-02-17 @ 16:07:25
Postat av: Therese

Kommer ni till eva-maj i påsk det vore rolig att träffas...

2013-02-24 @ 12:03:51
URL: http://minacatscatts.blogg.se
Postat av: Susanne

Ja, det hade vi nog tänkt ifall vi ska var där på påskafton och fira Eva-Maj o Leif!

2013-02-25 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0