Valborg 2013

Var uppe jättetidigt imorse, vid femtiden. Sen har jag hållit igång med disk och att tvätta kläder, allt ligger ju nerpackat i kartonger. Lilla Star ligger här bredvid mig i soffan, Gosan ligger i  sovrummet o vilar sig,äldste sonen jobbar, hans bror sover, han börjar trappa ner på medecinen idag, sen knske han blir lite piggare. Maken vilar i husvagnen, han har ont i ryggen, jag råkade komma emot ryggen när jag ville att han skulle vända sig åt mitt håll så han fick visst ont o gick o la sig i husvagnen istället inatt. Dom ska komma o kolla på sonens rum idag men än har ingen kommit. Jag var till min kontaktperson igår, hon tycker det är viktigt att jag sover bra så jag inte blir psykotisk igen som jag var för några år sen så nu ska jag ta sömnmedecin varje kväll hela veckan, går o lägger mig vid tio-tiden. Det är nog inte så bra att vara vaken hela nätterna som jag var ett tag.Men nu tar jag en sak i taget, jag har ju inget jobb att åka till så jag behöver inte stessa. Men maken tycker jag är så uppstessad att han ville ringa min kontaktperson imorse, fattar inte varför. Hon går snart i pension, det är synd för jag gillar henne men hon ska ordna så jag får en ny kontaktperson.
Idag ska jag fortsätta tvätta, fixa lite i tädgården, mina lila tulpaner börjar komma upp nu bl a och så ska jag ska jag inga polisen o se om dom fått in nån kamera för jag har tappat bort min. Det var inte så jättemånga bilder på men det är ju synd ändå.Vet inte vad vi ska hitta på ikväll,det blir väl kanske att åka o kolla på nån maj-brasa nånstans, vi får se.Nu ska jag göra lite gröt till mig o sonen, maken ville inget ha sa han. Sen ska jag ta en fika och vila mig lite innan jag börjar i trädgården.Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0