En ny dag - nya möjligheter

Är uppe tidigt idag. Äldste sonen åkte till sitt arbete för snart en timme sen och hans bror ligger och sover eller vilar, han tog medecin nyss, måste ta 25 tabletter om dan vid olika tider så det är klart han blir trött. Vi var till sjukhuset igår och läkningen av handen går jättebra så det känns otroligt skönt. Jag höll alla tummar jag har och bad för att det skulle gå bra och det gjorde det så det är jag glad och tacksam för. Nästa gång ska vi dit på måndag.
Idag ska vi åka och handla och så ska jag börja göra iordning på altanen så man kan sitta där.Vi har sol på balkongen på förmiddan och på baksidan (altanen) är det sol senare. A ska ju inte vara för mycket  i solen och måste smörja in sig med solskyddsmedel när han är det.
Inatt har jag sovit i huset för första gången sen olyckan hände, det kändes skönt. Bodde första nätterna hos mannens far och sen i husvagnen och det har funkat bra men blir lite bökigt när man ska tvätta sig, gå på toa osv.
Katterna verkar nöjda och glada att vi är i huset allihopa igen, dom måste ju också ha undrat över allt som hänt sista veckorna. Gosan låg vid mannens fötter inatt och Star ligger i en fåtölj häruppe när jag skriver detta.
En sak till! Jag har gått ner flera kilo, utan att anstränga mig! Snart kanske jag slipper CPAP.en det vore jätteskönt.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0