Ännu en dag

Tänkte på låten "Ännu en dag" när jag skrev rubriken, en låt av Nanne Grönvall, hon har många bra och tänkvärda låttexter. Dagen har varit skaplig, vi har varit på Jysk och köpt handdukar för vi har inte fått tillbaka våra ännu, dom skulle tvättas liksom trasmattorna mm. Men nästan allt annat har vi tvättat eller ska tvätta själva.Var också en liten sväng på Mogata marken men köpte bara några vykort för en tia. Har varit lite omväxlande väder idag, jag har börjat städa upp lite på altanen, "gubben" fyller ju 60 snart så nån slags kalas ska vi väl ha.Helst skulle han vilja åka bort nånstans säjer han men det tycker inte jag, lite smörgåstårta ska vi väl kunna klämma ner, dom kostar ju inte så mycket och jag har lagt undan moneys, klart han ska firas maken! Tänk, imorgon är det precis 29 år sen vi träffades, ack vad tiden går! Några blommor får jag nog inte men det är ju inte det viktigaste, iallafall inte för mig.
Nu ska jag kolla lite på Facebook, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej på er!
Ja det var ju tur att det inte gick värre än det gjorde.Skönt för er att få sova i huset igen.
Klart ni ska fira 60-års dag i sommar, ni har ju så stor och mysig altan.Hälsa familjen

2013-04-27 @ 22:44:08
Postat av: Monica

Det är klart att 60 åringen ska firas. Det var länge sen jag var hos er, alldeles för länge sen.

2013-04-27 @ 23:53:10
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Ja, det vore jättekul om ni kunde komma, och om det nu är så att han "vägrar" firas så kan ni ju alltid komma en annan dag, här finns gott om plats, finns det hjärterum så finns det stjärterum som man säjer!
Ha det bra!

2013-04-28 @ 09:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0