28 april 2013

Hello!
Är uppe tidigt idag igen, jag har visst blivit en riktig morgonmänniska på sistone, jag som kunde ligga och sova till elva-tolv ibland förut. Men nu känner jag att jag vill upp och göra nåt när jag ändå är så pass pigg. Resten av familjen sover (tror jag) och lilla Star ligger här i sin nya favoritfåtölj.Gosan-tjejen har legat nere hos mig o maken inatt. Hon verkar ockå älska min nya kudde som jg fick av min faster Siri, häromdan låg hon på den i flera timmar i soffan. Jag ska fortsätta fixa på altanen idag, får se om jag får lite hjälp av maken eller om han har andra. planer, dan är ju lång. Men ändå tycker man tiden går alldeles för fort ibland.Nu ska jag njuta av en kopp kaffe i lugn o ro, kanske skriver mer senare, ha det så bra!
 

Kommentarer
Postat av: Odal

Kaffe ä gött[:))]

2013-04-28 @ 13:18:09
Postat av: Odal

Kaffe ä gött[:))]

2013-04-28 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0