Köpt ett löpband!

Igår var jag till Rusta och köpte ett löpband för 1,500 kr, det var nedsatt med en tusenlapp. Det fanns en till lite mer avancerad för 3.500 kr men den billigare duger bra till mig. Testade den en halvtimme idag, blev genomsvettig! Det ska bli kul att träna med den men än så länge så blir det nog mest promenader så länge som det är skapligt varmt ute. Eftersom jag fuskade i helgen med maten gick jag upp nåt kilo så nu kör jag med Nutrilett den här veckan, hoppas att jag står ut tills på fredag! Men det går rätt bra tycker jag, det är synd att klaga.
Kul att Dallas börjat igen, tycker det är riktigt bra, ser även på Robinson. I  sommar har jag badat 14 gånger hittills det är det bästa med sommaren tycker jag. Vi har en så fin sjö utanför Söderköping dit vi brukar åka. Jag bryr mig inte om ifall det regnar lite eller att solen inte skiner när jag ska bada, det är bara bra för då är det inte så mycket folk där. Brukar passa på att simma så får jag lite motion också.

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag har sett Dallas nu när det har börjat.
Jag köpte även gamla Dallas första-andra säsongen. Det är skoj att se, så mycket som jag har glömt.

2012-08-28 @ 16:25:13
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Hej på er!!
Gratta er 20-åring från oss.
Hoppas det är bra med er alla.
Ha det..

2012-10-16 @ 19:31:46
Postat av: Annelie

Hej igen!!
Gratta nästa pojk också från oss..

2012-10-25 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0