11 augusti 2012

Äntligen funkar min dator igen, tänkte köpa en ny men den här får nog hänga med ett tag till. Det har varit en bra sommar tycker jag trots regn o rusk. Jag har badat många gånger och fler ska det bli. Just nu lever jag på Nutrilett men imorgon ska jag börja äta igen. Jag stod stilla i vikt flera veckor så jag tänkte att nu får det bli Nutrilett ett tag och nu är det andra gången, 4 dagar varje gång.Jag har gått ner 15 kilo på 7 månader vilket jag är ganska nöjd med. Tills nästa sommar ska 15 kilo till bort! Sen åker jag till Ullared och handlar kläder, det ska verkligen bli kul att slippa köpa kläder i så stora storlekar mer. Förut hade jag 50 i jeans, nu har jag 48 och jag vill komma ner till åtminstone 42-44. Jag fortsätter med mitt LCHF fast det händer att jag fuskar ibland.
Vi har inte gjort nån längre resa i sommar, bara mindre turer. Nästa helg kanske det blir en tur med husvagnen till Nynäshamn där min makes syster bor.
Var o kolla på Titanix förra lördan, köpte 3 st CD som jag "plågar" min stackars familj med! Jag brukar alltid ha hög musik på när jag städar, det blir roligare då.
Katterna mår bra men tyvärr kom Star in med en nötskrika som hon dödat en dag, jag var inte hemma då som tur var. Tidigare i sommar hade vi en igelkott här som kom o åt pannkakor varje kväll men nu har jag inte sett till den på flera veckor.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att du kan skriva igen.

Tack för inbjudan, vi kommer gärna!!

2012-08-13 @ 22:15:06
Postat av: Monica

Tack för inbjudan!

2012-08-16 @ 20:36:38
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Tack för inbjudan kommer gärna... Jag kan få på mig storlek 48 i byxor nu det är roligt. jag brukar me fuska lite.....

2012-08-16 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0