25/3-2011

Har nyss tittat på finalen i Lets Dance, blev jätteglad att min favorit Jessica vann för det trodde jag inte. Jag ringde och röstade på henne. Det var på tiden att en tjej vann, det har ju bara hänt en gång förut.
Träffade min kontaktperson idag och nu kanske jag har en del av svaret på varför jag gått upp så mycket i vikt sen i augusti. Jag började nämligen med en ny medecin då (zyprexa) och enligt henne så kan det vara en stor bidragande orsak till att jag ökat så mycket i vikt.(18 kilo sen augusti!) Så nu ska jag förhoppningsvis få byta medecin och då hoppas jag verkligen att det vänder!
Dessutom har min äldste son lovat mig att om jag går ner 30 kilo inom 1½ år så ska jag få femtusen att köpa nya kläder för! Så nu har jag lite att kämpa för! Och så är det ju mycket roligare att köpa kläder när man är lite mer normalviktig.Men idag köpte jag ändå en tunika på Lindex, den var så söt.
Igår var P och jag till Jysk och köpte nya sängbottnar o madrasser, kuddar, sängkläder o överkast. Jag sov jätteskönt inatt så det var nog ett bra köp! P:s madrass är lite hårdare än min, han tycker man sover bättre då.
Katterna mår bra, i söndags lyckades Star med bedriften att ta med sig en råtta in som hon höll på o lekte med i A:s rum. Till slut lyckades F få tag i den lilla stackaren o bar ut den i naturen.
Det är så skönt att våren är på gång, tyvärr har jag inte börjat med promenader ännu men jag lovar att senast 1:a april ska jag gå ut o gå minst en halvtimme varje dag, sen när jag blivit van ska jag gå längre.


Kommentarer
Postat av: Berra

Hallo!!! Hoppas det går bra med dina halvtimmespromenader:-)

2011-03-31 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0