4/3-fredag

Hej! Tack för kommentarer på mitt förra inlägg. Nu har jag just tittat på Lets Dance. Tyckte Jessica var bäst den här gången. Men dom är duktiga allihopa. Var till stan idag, först till min kontaktperson och sen till Hageby centrum där jag fyndade 3 par örhängen för 40 kr. A var med, han slutade tidigt från skolan.
Just nu längtar jag jättemycket efter våren. Det är så skönt när snön äntligen försvinner och fåglarna börjar kvittra. Och gissa om jag kommer bada mycket i sommar!  Fast först får jag nog försöka gå ner lite i vikt så man törs visa sig i baddräkt!
Imorgon ska P och kanske bägge sönerna in till hans mors lägenhet och hämta en säng, stolar och bord. Det är mycket grejer som ska delas upp, dom är  5 syskon. Vi var där förra helgen också, det kändes konstigt att inte A-M finns kvar längre, man känner nästan som att man gör intrång. Men så är det, livet måste gå vidare och vi har ju alla minnen kvar av henne.
Katterna mår bra, Star har sprungit ut och in säkert 15-20 gånger idag! Gosan håller sig för det mesta inomhus. Nu ska A visa mig hur vår nya skrivare funkar, hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Berra

Ja. Ska du gå ner i vikt! så får du dra ner lite på godiset :¤)

2011-03-05 @ 13:15:05
Postat av: Berra

Ja, hur fungera skrivaren? var den bra?

2011-03-15 @ 20:31:12
Postat av: susanne

Jodå, den fungerar utmärkt!

2011-03-16 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0