Melodifestivalen o städning...

Hej igen! Tack för kommentarerna på min förra blogg. Jag tittade på Melodifestivalen i lördags och precis som jag trodde så vann Anna. Själv ringde jag o röstade på Darin som jag tyckte var bäst o så tycker jag Andreas Johnson var väldigt bra också. Idag har jag jobbat 4 timmar då jag suttit o magnetiserat o packat magneter i kartonger. Det kan bli lite enformigt men då får man tänka på roliga saker under tiden o så har jag ju mp3-spelaren.
Igår, söndag, så kom mina 2 syrror hit och min mamma. Syrrorna hjälpte mig städa så nu är det finare än det varit på länge härhemma. Det känns skönt.
Idag har det varit vår i luften, riktigt härligt. Både katterna har varit ute men Star är alltid ute mycket längre än Gosan som snart vill in i stugvärmen igen. Har kollat på Halvåtta hos mig, gillar Helge Skoogs roliga kommentarer. Ska se Saltön sen.
Jag har tyvärr gått upp några kilon sista tiden som jag nu måste försöka gå ner igen, ska börja med promenader så snart snön smält lite mer. Jag har börjat snarka mer säjer P  och det har säkert med vikten att göra. Och jag vill INTE börja med masken igen!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tyckte också att Darin eller Salem Alfakir skulle vunnit. Anna var ju favorittippad innan, den var ju ganska bra den också..

2010-03-16 @ 07:52:21
Postat av: Monica

Glad påsk!

2010-04-01 @ 23:35:15
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Berra

Stort GRATTIS på födelsedagen från oss alla i österalund. Ha de.

2010-05-02 @ 00:38:55
Postat av: Monica

Grattis Susanne på födelsedagen!

2010-05-03 @ 00:27:10
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedan Susanne!!

2010-05-03 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0