9/6-2010

Igår kväll tänkte jag att inatt ska jag fasen i mig sova så jag tog både zolpidem sandoz och theralen, annars brukar jag bara ta den första. Somnade väl tio-elva men vaknade av att P knuffade på mig hela tiden för att jag snarkade sådant och hade världens andningsuppehåll, jag har ju haft det förr men nu var det förskräckligt. Till slut tog han ner några dynor till utemöblerna och la under mitt huvud för då minskar snarkandet. Det var iallafall underbart att få sova ett tag trots snarkandet!
Idag har jag varit till min kontaktperson,hon tyckte att jag ska prova att bara ta theralen. Det var skönt att prata ut ett tag, det behövde jag. Så var jag till AF för jag behövde hjälp med några papper som ska till A-kassan, dom sa att jag skulle prata med Lönecenter om nytt arbetsgivarintyg så jag ska kanske dit imorrn.
Har ställt tillbaka utemöblerna på altanen och snyggat till lite, har äntligen planterat ut bellis som jag fick från min kära mor i slutet av april!
Gjorde köttfärsbiffar av nötfärs idag, det var uppskattat. Jag ska försöka att laga lite mer varierad mat, det är så lätt att det blir samma gamla rätter som man brukar ha. Katterna mår bra, Gosan har legat ute på altanen flera timmar idag. Och Star har blivit mycket bättre och hostar inte längre. Snart ska Gosan vaccineras, gör det vartannatår. Ikväll ska jag lägga mig tidigt och läsa tills jag blir trött.
Ha det bra och var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0