8/6-2010

Är skittrött efter att bara ha sovit i 3-4 timmar per natt i tre nätter nu trots sömnmedecin. Jag  sover lite, sen vaknar jag och så håller det på, det är som om hjärnan inte kan koppla av. Försökte sova lite på förmiddan men det gick inte, ikväll ska jag ta 2 sömnmedeciner. Vill egentligen inte men vad gör man?
Idag har P, A och jag oljat in altanen så imorrn ska vi sätta ut alla utemöblerna. Så har A och jag varit ute på en kvällspromenad. Om torsdag slutar han skolan för sommaren, då ska jag göra räkmackor åt oss, det är ju så gott.
Läser en bok som heter Sluta kämpa-Börja leva av Sanna Ehdin. Det är tur att det finns böcker när man inte kan sova!

Kommentarer
Postat av: Berra

Ja, här är det osso fullt upp. mor har satt tagetes o jag har klippt gräs o grejat. ha de så bra o hälsa alla.

2010-06-08 @ 21:14:50
Postat av: Therese

Kul att du skiver på din blogg i gen. Du läser väll min blogg i bland.... Ha det så bra

2010-06-09 @ 17:31:54
URL: http://minacatscatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0