11/6-2010

Igår var vi till stan, A slutade skolan och så hade vi lite andra ärenden. Var uppe till P:s mor och hennes syster. A och svärmor försökte lära mig kortspelet Liverpool men det tar väl lite tid innan man kommer in i det. Gjorde räksmörgåsar på kvällen. A och jag tog en promenad.
Idag har vi varit hos min mor och bror, A, P 
och jag. Vi och mor o bror åkte ut till kyrkogården och planterade jättefina blommor som mor köpt på min fars grav på min brors grav och mormor, morfar o morbrors grav och la dit ny jord o satte blommor på min fars brors grav. Han var bara 18 år när han drunknade. Sen tog A, min bror och jag en promenad, Därefter  fikade vi.
Nu ska jag läsa lite och sen sova så man är pigg imorrn bitti.

Kommentarer
Postat av: Berra

Natti natti.

2010-06-12 @ 00:41:51
Postat av: Annelie

Kul att se att du skriver på bloggen igen. Ja visst är det skönt att man kan börja sitta lite ute, iallafall mellan regnskurarna.

Ha det så bra o hälsa familjen

2010-06-13 @ 19:59:07
Postat av: E-M

Så kul att se dig på bloggen igen, det var ett tag sen nu. Hälsa familjen och ha det så bra!

2010-06-13 @ 23:06:23
URL: http://embol.blogg.se/
Postat av: E-M

Ja, jag vill gärna åka till Gert. Någon dag i vecka 26 kanske?

2010-06-16 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0