När får jag börja jobba!?

Jag går bara o väntar på att jag ska få börja arbetsträna, jag skulle få en arbets-plan från Försäkringskassan o så skulle min senaste sjukpenningsperiod bli godkänd. Jag har försökt få tag i min handläggare men inte lyckats med det. Det skulle vara roligt att få jobba lite, jag har ju varit hemma hur länge som helst nu. Och snart börjar sommarlovet, bara en månad kvar idag.
Idag fick jag en ljudbok på posten, den heter "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" av Ann Heberlein, det handlar om författaren o hennes sjukdom, hon lider sen 20-årsåldern av den psykiska sjukdomen bipolär typ 2 som tidigare kallades manodepressivitet. Det kanske inte låter så kul men det kan vara intressant  eftersom jag själv får återkommande depressioner.
Katterna har mest legat o slöat idag, det har varit mulet o ett tag spöregnade det. Ikväll ska jag se "Äntligen hemma" och kanske "House" också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0