18/5-måndag

Idag har jag varit på möte med kostchefen, fk och facket. Vi kom fram till att jag ska börja arbetsträna på en större skola imorgon o fram till sommarlovet. För jag tror inte jag klarar jobbet på den mindre skolan då man måste ta ett mycket större ansvar där i och med att man bara är två. Jag får inte börja jobba på den större skolan "på riktigt" eftersom dom redan är tillräckligt många (7 st) men jag ska prova på att jobba där iallafall. Sen får vi se vad det blir för nåt i höst.
Jag känner en av dom som jobbar på den här skolan, hon har jobbat på mitt jobb förr och är jättebussig så det känns ju bra.
Jag tittade bara på några få låtar av Melodifestivalen i lördags men tyckte inte det var nåt att ha. Norge var väl okej men inte nån dunder-hit precis. Synd att Sverige kom så dåligt (trots att jag inte gillar låten.)Jag tror vi kommit på en bättre placering om vi skickat dit Caroline af Ugglas istället för hon är bara SÅ BRA!!! Måste bara ha hennes senaste CD.
Idag har det regnat mest hela tiden men snart blir det säkert vackert väder igen. Zlatan skulle ha älskat att springa ute i gräset men han har det säkert bra där han är nu också. För jag tror absolut på ett liv efter döden. Och att vi alla som stått varann nära kommer att träffas igen en dag.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hur har det gått för dig på den större skolan?

Det är verkligen bra att du fick komma dit istället, för då slipper du så mycket ensamansvar.



Mamma sa ni ska ner och fira Svenne i helgen. Vi ska äntligen åka till Motala till Åsa, det var evigheter sedan vi var där allihop.

2009-05-21 @ 13:14:16
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0