Läser bra bok

Sov jättedåligt inatt när jag hade den där utrustningen på mig för att registrera sömnen. Sammanlagt kanske jag sov 3 timmar. Så idag har det inte blivit mycket gjort. Svärfar o hans sambo har varit här o planterat ett plommonträd o ett äppelträd på gräsmattan på framsidan av huset.
Jag håller på o läser "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist, fick boken av A-M  när jag fyllde. Den är spännande så man vill inte gärna lägga den ifrån sig i första taget när man börjat läsa. Det har inte blivit att jag sett filmen än o nu tänker jag inte göra det förrän jag läst färdigt boken, annars förstör man ju spänningen. Ska lägga mig tidigt ikväll o fortsätta läsa.

Kommentarer
Postat av: Josse

Har ej läst boken men sett filmen o den var lite speciell men bra.

2009-05-07 @ 19:31:36
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Josse

Har ej läst boken men sett filmen och den var lite speciell men bra :)

2009-05-07 @ 19:33:42
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Monica

"Låt den rätte komma in" Jag har den boken men har inte läst den och inte heller sett filmen. Jag kan inte koncentrera mig på att läsa böcker, tidningar går bra. Jag prenumererar på Amelia den är okej.



Tänker på er mycket och håller tummarna att alla prover ska vara positiva.

Så skönt att du slapp det gamla jobbet, verkligen en lättnad för dig kan jag tänka mig.



Trevlig helg! Hälsa!

2009-05-08 @ 16:51:46
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0