8/5-fredag-09

Har läst ut boken nu, det var den bästa jag läst på länge, tack A-M! Jag ska inte avslöja nåt för den som inte sett filmen eller läst boken. Ja, annars har det inte hänt mycket här, jag har inte börjat arbetsträna än men hoppas på att det blir nästa vecka nån gång.
Idag har P lagat mat o det var mycket gott måste jag säja! Fläskytterfile, brunsås o klyftpotatis o broccoli till det. Blev proppmätt. Läste på min systerdotters blogg att hon undrar vilka som egentligen läser hennes blogg (jag gör det nästan varje dag) och nu undrar jag detsamma, vilka läser egentligen MIN blogg!? Jag vet att det inte är så många men det skulle vara roligt med en kommentar!
Jag tycker det är svårt att hitta på nåt att skriva om ibland, det blir mest det vardagliga. Jag tänkte jag skulle lägga ut lite bilder snart, det var länge sen jag gjorde det. Om jag kunde lära mig hur man gör själv men A måste visa mig, en annan är ju inte så teknisk precis. Det är lättare för dom som är uppväxta med datorer, själv växte man ju upp på stenåldern när nån knappt ens hade hört talas om datorer!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag läser här. hej hej

2009-05-09 @ 23:42:43
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Jag läser din blogg varje dag....

2009-05-10 @ 14:33:17
URL: http://minacatscatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0