14/5-torsdag

Idag har jag varit o arbetstränat första dagen i 2 timmar, imorgon blir det 3 timmar. Det är en mindre skola o dom är bara 2 i köket där, det är ett s k mottagningskök, alltså maten kommer från en annan skola. Det är 230 elever som äter lunch o dom serverar även frukost o mellanmål. Personalen var mycket trevlig. Men det är så att när den ena är i matsalen så diskar den andra. Och jag vet inte om jag skulle klara av att vara själv i matsalen, jag får ju som panikångest ibland o tycker det är lättare när man är 2 i matsalen. Så det är inte säkert att jag börjar jobba där på riktigt. På måndag ska jag på möte med kostchefen o en från Försäkringskassan om hur jag tycker att det är. I värsta fall, om jag känner att jag inte klarar av det, så kanske jag måste gå tillbaka till mitt gamla jobb. Alternativet är ju att bli uppsagd eller säja upp sig själv o vem gör det i dagens läge?! Jag har bestämt mig för att gilla läget, hur det nu än blir. Det går inte att gå och oroa sig för saker i all evighet. Om nån är taskig så får det väl stå för den, jag behöver inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Josse

Helt rätt inställning! :) Det kommer nog gå bra med nya jobbet :)

2009-05-14 @ 22:13:57
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Berra

det kommer att gå bra. inte "nog".

2009-05-14 @ 23:22:01
Postat av: Monica

Vad roligt att du har fått börja på det nya jobbet. Jag hoppas det ska gå bra, i början är det mycket nytt.

2009-05-15 @ 11:27:09
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Tack för dom uppmuntrande kommentarerna! Ja, vi får väl se om det nu blir så att jag börjar på den här skolan, det är ju inte helt säkert. Men det kommer säkert ordna sig ändå!

2009-05-16 @ 18:09:05
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Annelie

Klart det fixar sig, lycka till!!

2009-05-16 @ 23:06:18
Postat av: Susanne

Tack!!

2009-05-17 @ 17:29:51
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0