fredag förmiddag...

Nu har jag provat nya dammsugaren, den låter som ett sågverk men det får man väl stå ut med när den bara kostade 199 kr. Den var iallafall bra för att vara så billig. Vi får väl skaffa en ny centraldammsugare så småningom när vi får råd. Nu ska jag fortsätta städa för P skrämde upp mig igårkväll med att hans syster med sambo kanske kommer hit o hälsar på o hon är en av dom mest pedanta jag känner. Men dom får faktiskt stå ut med att det är lite rörigt här om dom nu kommer. För jag hinner absolut inte göra jättefint på bara några timmar.
Ikväll ska vi äta tacos, det är så gott tycker jag. Igår var A och jag till stan, förutom att vi köpte dammsugaren var vi till ÖB, Rusta o lite andra affärer. Köpte duschcreme, shampo, rengöringsmedel o såna grejer bland annat. Handlade på Willys i Söderköping på hemvägen. F låg hemma o sov som vanligt. Han vänder alltid på dygnet när han är ledig. Idag slutar både P ,F och A tidigt så dom kommer nog hem snart.
Katterna gillade inte den nya dammsugaren o det kan jag förstå som den låter.

Kommentarer
Postat av: Monica

Trevlig helg!

Tacos har vi ätit i kväll. Nu har barnen lagt sig.

2009-03-21 @ 21:59:53
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0