Melodifestivalen ikväll...

Har blivit dåligt med bloggandet sista tiden. Det har inte hänt speciellt mycket. Promenaderna har blivit allt mer sällsynta tyvärr. Jag börjar så smått få panik för det närmar sig att jag ska börja jobba igen.( 1:a april ) Om måndag ska jag på möte med en på Försäkringskassan om mina möjligheter att komma tillbaka i arbete igen. Och måndan efter det ska jag på möte med min chef och en kvinna från Kommunal om jag kanske kan få byta arbetsplats. Jag tror nämligen inte att jag kommer klara av det jobbet jag har nu.
Igår var det fredan den 13:e men inte hände det nåt speciellt för det. Jag tror inte på sån där skrock. Ikväll ska jag se Melodifestivalen. Det skulle vara ganska kul om Caroline af Ugglas vann, jag tyckte hon hade en skön låt. Hon har sån inlevelse och känsla när hon sjunger.
Om onsdag börjar Rent hus igen. Jag gillar det programmet för då får man se att man inte har det så farligt dant hemma, det finns betydligt värre fall. Alla som läser min blogg vet ju om att jag hatar att städa. Men det är ju något som ändå måste göras emellanåt.
Jag måste ta nya tag med mitt bantande nu, står fortfarande kvar på 88 kg. Är iallafall glad att jag inte ÖKAT  i vikt! Nej, det måste bli lite mer promenader och mindre mat.
Katterna är så gosiga men jag tänker fortfarande på Zlatan varje dag. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Monica

Hur gick det i dag?

Jag hoppas verkligen du kan få hjälp att komma ifårn jobbet till något bättre.

Såg du melodifestivalen, vad tyckte du?

2009-03-16 @ 22:19:37
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0