Promenad i vårsolen...

Det blev en promenad i det vackra vårvädret med yngste sonen istället för att dammsuga. Sen gjorde vi en sockerkaka med citron i. Till middag blev det ugnstekt falukorv, stuvade makaroner o wokade grönsaker. Sambon konstaterade att motorn i dammsugaren brunnit o att det gått en propp. Imorgon åker jag in till JULA o köper en dammsugare för 199 kr som vi ska ha tills vidare, har inte råd att fixa en ny centraldammsugare just nu. Har städat toaletten därnere nu samt duschat. Igår kväll var hela familjen iväg en sväng in till Söderköping för sönerna skulle övningsköra. Vi höll till på en stor parkering. Det var första gången som jag var med när dom körde. Till sommaren hoppas jag att den äldste har sitt körkort. Jag minns när jag själv fick mitt, jag var överlycklig. Jag var 22 år då o har alltså haft körkort i 20 år i november-2009.
Ikväll ska jag se Rent hus, sen ska jag lägga mig o läsa veckans nummer av Allas, den bästa veckotidningen. Igår kväll läste jag ut boken "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg. Den handlar om hennes uppväxt med sin ensamstående pappa, en bok jag kan rekommendera.

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag såg inte på Rent hus men jag kan tänka mig hur äckligt de har det, de som de besöker. Kan vi skicka hem dem till S-E du vet vem? haha

I kväll ska jag se på Medium det är så bra.



Blev det en ny dammsugare?

Här ser det likadant ut i hallen och köket så fort jag har dammsugit, det är hopplöst. Barnen drar in grus.

2009-03-19 @ 15:03:06
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0