Snart är det dags!

Nu är det bara nån dag kvar tills jag börjar jobba (onsdag) och jag är jättenervös. Jag har knappt kunnat tänka på annat den senaste veckan. Jag tänker saker som att dom kanske tycker hon som varit för mig varit jätteduktig och sen kommer jag och alla blir missnöjda...Eller att jag inte kommer orka arbetstempot nu när jag varit hemma så länge.
Jag vet att det är dumt att tänka sådär men det blir bara så. Det kommer bli jobbigt att vänja sig vid att gå upp så tidigt också. F börjar sin arbetspraktik imorgon och han börjar kl.sju vilket betyder att vi måste åka halvsju hemifrån. Så fortsättningsvis så måste jag gå upp vid halvsextiden på morgonen. Jag får gå o lägga mig tidigt på kvällen för att orka gå upp. Ska till min kontaktperson efter att jag jobbat en dag.
Jag skriver mer om hur det varit på onsdag kväll.

Kommentarer
Postat av: E-M

Lycka till! Jag känner på mig att det kommer att gå bra! Man kan bara göra sitt bästa, och alla människor är värdefulla och behövs, glöm inte det!

2009-03-30 @ 14:13:31
Postat av: Annelie

Lycka till på onsdag, tror säkert att det går

bra för dig!

Hälsa familjen oxå

2009-03-30 @ 21:57:21
Postat av: Monica

Nu är det onsdag och du är säkert tillbaka på jobbet.

Jag hoppas det kommer att gå bra för dig. Ta`t lugnt och gör så gott du kan, då kan ingen säga att du inte har försökt.



Ha det bra!

2009-04-01 @ 11:40:58
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0