Dax att storstäda!!!

Den här veckan har jag verkligen en utmaning framför mig och jag tänker börja IDAG. Vad är det jag ska göra då tror ni? Nåt som de flesta jag känner är mycket bättre på än vad jag är, nämligen att STÄDA. För nu ser det verkligen bedrövligt ut här och då överdriver jag verkligen inte. Ärligt talat så skäms jag så dant ser det ut.  En som är pedant skulle gråta om den kom hit. Så för att slippa att nån får för sig att anmäla mig till Rent hus så krävs det att jag gör nånting åt situationen.  O m 2 veckor börjar jag ju jobba igen så då blir det inte lika mycket tid.
Jag återkommer om hur det går med städningen när jag känner att jag kommit nånvart. Nu ska jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

ja det var på tiden att det händer nåt!

2009-03-17 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0