7/6-söndag

Ja, nu går helgen mot sitt slut igen. Vi har haft sambons syster o hennes man här på besök från fredag till lördag. dom åkte MC hit från Torö (som ligger en bit från Nynäshamn) Dom sov över i våran husvagn o på kvällen såg vi en film dom hade med, "Vi hade iallafall tur med vädret. Igen!" Den var rolig. På fredan åt vi sill o potatis med tillbehör och på lördan åt vi potatisgratäng med kassler. Vädret kunde ha varit bättre men det är sånt man får ta. Vi var nere i Stegeborg på lördag och åt glass/drack kaffe. Såg en snygg Buick-55:a där. Lördag eftermiddag kom en bror till sambon och vi satt alla o fikade på altanen på baksidan av huset fastän det var lite kyligt i luften.
Våran katt Gosan som är mycket skygg mot främmande låg under täcket i sambons säng nästan hela tiden dom var här. Men Star håller sig framme, hon är inte rädd. Lördag kväll åkte dom hemåt. Kan tillägga att dom firade F som tar studenten på torsdag, han fick förutom pengar o ett par gulliga tygrosor med dekorationer ett jättefint inramat foto med flera fotografier från när han var liten, det var ju gulligt av dom tycker jag.
Idag har jag känt mig nedstämd, vet inte varför. Ibland får jag som panikångest och det känns som man inte vet vart man ska ta vägen någonstans. Inatt drömde jag massor, mycket detaljerat och tänkte på natten att det här ska jag komma ihåg när jag vaknar men tyvärr kom jag bara ihåg en bråkdel.
Idag har vi varit o storhandlat, sönerna var också med, F övningskörde. Åt fläskkotletter, potatismos o brysselkål idag,mmm...gott!
Jag vill också säja Grattis till alla i min släkt som fyller år den här månaden och det är många! Ha det så bra önskar jag er. Imorgon är det jobbar-dax igen, sista veckan för mig,skönt! Inte för att jag inte trivs men det är alltid skönt med semester.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Matilda tackar för grattis-hälsningen.

Ha en bra sista vecka på jobbet, själv får jag stå ut några veckor till. Idag har vi haft visning på vårt hus så nu är det bara vänta o se om nån vill köpa det.

Hälsa familjen!!

2009-06-07 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0