20/6-lördag-midsommardan

Idag fyller P år. För en stund sen kom hans mamma o en manlig vän till henne hit o fikade. Vi visste inte att dom skulle komma så jag höll på o städade, hade hela bordet fullt med grejer. Men det gjorde inget, finns det hjärterum så finns det stjärterum!  Idag har jag kommit igång lite med att rensa här hemma, har städat ur köksskåp o lådor och slängt, eller SKA slänga en massa skräp. Men det är bara början, det kommer att slängas eller ges bort MASSOR av grejer innan sommarn är slut! Nu ska det äntligen bli lite ordning på torpet !
Igår, midsommarafton var vi till min kära mamma o en storebrorsa till mig. Vi åt sill o potatis mm, och god rabarberpaj som min son A gjort med vaniljsås. Sen var vi till Domarvik en festplats, och tittade när dom dansade runt midsommarstången. Vi hade tur med vädret för det var uppehåll när vi var där och solen tittade fram. Sen var vi till min äldsta syrra o hennes yngsta dotter var där. Fikade och åt jordgubbstårta som vi hade med. F var inte med, han stannade hemma.
Nästa vecka får jag veta vilken skola jag får börja på i augusti, hoppas att det blir bra. Men innan dess är det 8 härliga sommar-veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: Berra

Trevlig fortsättning på midsommaren. Hälsa Gratulanten. Ha de.

2009-06-20 @ 23:26:36
Postat av: Monica

Grattis P från oss här!

Vi höll oss hemma i Etuna i år på midsommarhelgen.

2009-06-20 @ 23:27:44
Postat av: Monica

Grattis P från oss här!

Vi höll oss hemma i Etuna i år på midsommarhelgen.

2009-06-20 @ 23:30:12
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: E-M

Stort grattis till P från oss!

2009-06-21 @ 11:09:54
Postat av: Annelie

Hör att ni haft en trevlig midsommar. Gratta mannen från oss i Falerum!!

2009-06-21 @ 21:03:53
Postat av: Susanne

P hälsar och tackar för grattis-hälsningarna!

2009-06-22 @ 16:48:53
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Susanne

P hälsar och tackar för grattis-hälsningarna!

2009-06-22 @ 16:54:21
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0