17/6-onsdag

Idag skulle lilla Zlatan ha fyllt 1 år. Planterade rosa rosor på hans och Tussens gravar förut. Har tagit in rabarber, ska göra kräm o kanske saft en dag. Ja, nu har F tagit studenten så nu börjar allvaret. Han har börjat på en teori-kurs för körkort, 8 körlektioner ingår också och halkkörning. Han går på teorin 3 dar i veckan i två veckor mellan sex o åtta på kvällen. I måndags gick jag upp till svärmor under tiden men hon mådde inte bra, hade varit på strålning samma dag. Igår gick jag i Hageby centrum o kollade, köpte lite kläder på KappAhl. Star är ute mest hela dagarna o Gosan har också varit ute lite nu när det varit fint ett par dar. F är vaken om nätterna (datorn o filmer) o A sitter mest vid datorn. Jag skulle göra så mycket när jag blev ledig men har blivit så slö, måste skärpa mig. P jobbar en vecka till, sen har han semester. Min vikt står kvar på 85 kilo trots att jag inte precis hållit igen på sötsaker så jag har haft tur. Nu ska jag försöka gå ner några kilo till, åtminstone fem, det skulle vara kul om jag kunde klara av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0