11 jan-2009

Nu är det snart en månad sen jag skrev på bloggen, fy skäms på mig! Ska försöka bättra mig i fortsättningen. Ja, nu är det ett nytt år, hoppas det blir ett bra år. Jag är sjukskriven fram till 31:e mars. Har fått flera ECT-behandlingar o ska få 7 st till fram till 7:e april. Nästa ska jag få om tisdag. Det verkar som om det hjälper för jag är ju inte deprimerad på samma sätt som förut. Jobbet saknar jag inte.
Jag försöker ta en dag i taget o inte hetsa upp mig för mycket på småsaker. Jag VET att jag är en slarver o aldrig kommer ha ett perfekt välstädat hem men det kan jag leva med. Huvudsaken är att man gör sitt bästa efter sin egen förmåga tycker jag. Den här helgen har jag dammsugit, tvättat toaletterna o tvättat kläder. Inte så mycket alltså men alltid nåt. Yngste grabben har varit så duktig o på eget intiativ storstädat sitt rum grundligt.
Sambon lagade till vitlöksmarinerade fläskkotletter idag, till det åt vi potatis, brunsås o kokta morötter, gott! Imorgon börjar han jobba igen efter en välförtjänad långledighet.
Katterna är lika goa som vanligt alla tre. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, smakar alltid gott efter maten!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej..skönt att behandlingarna verkar hjälpa.

Det här med städning..bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete :) det går jag efter :)

Ha det så bra o hälsa familjen!

2009-01-11 @ 19:50:38
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Annelie

Skönt att du känner dig bättre igen, du skulle behöva nån lugnare arbetsplats där det inte är så stressigt så skulle det säkert kännas lättare att gå dit. Hälsa alla från Falerumsborna.

2009-01-12 @ 21:35:35
Postat av: Annelie

Skönt att du känner dig bättre. Det skulle nog vara skönare för dig om du inte hade så stressig arbetsplats, finns det inga lugnare arbetsuppgifter till dig? Det var ju bra att du fick längre sjukskrivning iallafall så du hinner krya på dig.

Hälsa familjen också från Falerumsborna.

2009-01-12 @ 21:40:39
Postat av: Annelie

Skönt att du känner dig bättre. Det skulle nog vara skönare för dig om du inte hade så stressig arbetsplats, finns det inga lugnare arbetsuppgifter till dig? Det var ju bra att du fick längre sjukskrivning iallafall så du hinner krya på dig.

Hälsa familjen också från Falerumsborna.

2009-01-12 @ 21:41:49
Postat av: Monica

Vad skönt att höra att du känner dig bättre. Bra att du är sjukskriven en längre tid så du slipper tänka på jobbet och så.

Har saknat att läsa din blogg, har kollat in varje dag.



Sköt om dig och hälsa alla från oss.

2009-01-13 @ 10:59:13
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Gert

Hej!

Vad bra att det blivit bättre! Men vad har hänt med Anneli egentligen, hon verkar så tjatig. Kanske hon skulle behöva ett par behandlingar också?



Ha de bra och hälsa alla!

2009-01-14 @ 23:03:24
URL: http://blogg.passagen.se/muranos/
Postat av: Annelie

Hade bara lite kommunikationsproblem....

2009-01-15 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0