Varit på vårdcentralen...

Nu är det några dar sen jag skrev o det har inte hänt nåt världsomvändande precis på den tiden. Januari o februari är i mitt tycke ganska sega månader, man går bara o längtar efter våren. Yngste sonen o jag var som vanligt ute på promenad idag, vi ger oss inte! Man kan ju iallafall inte klaga på att det är kallt, jäkligt skönt det.
Äldste sonen o jag var till Vårdcentralen idag eftersom han haft problem med magont o diarre ett par veckor nu och på skolan vill dom ha ett läkarintyg. Det fick han o blir han inte bättre till nästa vecka så får han komma tillbaka o ta prover.
Det är lite mystiskt för han har ju inte ont i magen hela tiden utan kan må bra ett par dar, sen kommer det tillbaka. Nåväl, vi får väl hoppas att det bara är en vanlig maginfluensa som läkaren trodde.
Ilördags var vi o grattade min äldsta syster, det var kul att träffa henne o dom andra. Om torsdag ska jag till sjukhuset o få ECT-behandling, sen ska jag träffa F, min kontaktperson. Så funderar jag på om jag skulle beställa tid till frissan för permanent också. Jag är astrött på mitt hår som blir fett på nolltid. En permanent gör ju att det torkar ut lite. Måste även beställa tid till vetrinären för Zlatan som måste kastreras. Ska passa på o få honom öronmärkt samtidigt.
Jag är världens slöaste person när det gäller att städa alltså! Snart får jag väl anmäla mig till Rent Hus så dant börjar det bli här. Jag skulle behöva ha nån som pushade på mig lite för att jag ska komma igång med städandet.
Alla andra har så fint o prydligt i sina hem o så kommer jag med värsta jävla röran!
Ikväll ska jag iallafall se på Bygglov och Andra avenyn.

Kommentarer
Postat av: E-M

Tack för hälsningen, vi mår bättre nu. Permanent är en bra idé, jag gjorde det för nån vecka sen, och blev mycket nöjd faktiskt. Ha det så bra och hälsa hela familjen + katterna.

2009-01-28 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0