Städat istället för promenad

Tänkte egentligen se på Antikrundan fast jag har inte riktigt lust, jag kanske sitter vid datorn en stund istället. Idag blev det ingen promenad för A kom hem så sent ( jo, jag vet jag  KUNDE ha gått själv!) men imorrn blir det nog en lite längre promenad istället.
Zlatan sitter här bredvid mig och är gullig. Jag har städat i köket idag o ska fortsätta med resten av övervåningen imorgon.
Om lördag ska P gå på en handledar-kurs med A i Norrköping så att han kan börja övningsköra sen. Vet inte vad det är med F, han verkar inte bry sig om sitt körkort, han är aldrig ute o övningkör med mig eller P fast han haft massor av tillfällen. Jag hoppas verkligen han sätter lite fart nu till våren iallafall. Killar brukar ju annars ha rätt bråttom att få sina körkort.
Efter att dom varit där på lördag så åker vi troligen till min syster A som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0