fredag 23/1-09

Inte blev det nåt städa av idag inte, nej jag hade inte minsta lust. Men A och jag har iallafall tagit en rejäl långpromenad, vi hade med oss varm choklad och smörgås/skorpa. Det är så skönt att komma in i värmen sen igen. Jag tänkte det att ifall jag inte går ner mer i vikt så kanske det iallafall hjälper att jag HÅLLER vikten, att jag är ute o går.
Det ska bli kul att komma iväg lite imorgon, man blir som en eremit när man är långtidssjukskriven o bara sitter hemma hela dagarna.
Ikväll tittar jag på Postkodsmiljonären o Lets dance.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hur var det hos A-M? Kändes det skönt att komma iväg lite?

Jag ska gå på bio i kväll, vi ska se Wallanderfilmen den där svenska du vet. Jag gillar svenskt!

Du är duktig som rör dig, själv sitter jag hemma som en padda och jäser, suck.

Ha det bra!

2009-01-27 @ 12:55:17
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0