15 kilo till ska bort!

Idag har jag och A varit ute o gått en hel timme. Det var inte så kallt idag men stigen vi gick var ganska oterränglig, det hade åkt skogsmaskiner där o förstört den. Jag har gett mig själve den på att jag ska gå ner 15 kilo till tills i sommar. Hitills har jag gått ner 15 kilo sen i somras, från 105 till 90 kilo.Det gäller nog  att fortsätta röra på sig och inte ge upp för lätt..
Men har det gått så här bra hitills så ska det väl inte vara alldeles omöjligt. Tänk bara vad roligt att köpa nya kläder sen när man nått sitt mål!
75 kilo, sen är jag mer än nöjd även om jag aldrig kommer bli trådsmal.Det är inte snyggt att vara FÖR smal tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Monica

I den terrängen du går är det kanonbra för flåset.

Fy jag skäms jag minns knappt när jag var ute och gick senast.

Vad roligt med kort på bloggen, det är kul.

2009-01-19 @ 22:37:20
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Oj vad duktig du är som gått ner så mycket, önskar jag också kunde sätta lite fart men jag får aldrig lusten att sätta igång.

HÄLSA!!

2009-01-21 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0