Tänker på Mikael...

Idag säjer jag GRATTIS till min svärmor som fyller 78 år. J ag sänder också en extra tanke till min storebror Mikael som valde att avsluta sitt liv för 14 år sen idag. Han skulle vara 43 år om han levt och jag saknar honom verkligen varje dag.
Det hade verkligen varit helt underbart om han fortfarande varit i livet, han hade säkert haft familj o hus på landet då. Men nu är det som det är, det är bara att acceptera.
Idag var sambon o jag ute på promenad, vikten står envist kvar på 89-90 kilo men jag kämpar på. Jag har inte behövt använda masken sen i somras eftersom jag inte snarkar så mycket numera. Det är verkligen jätteskönt att slippa den.Ska lämna tillbaka den snart, är ju onödigt att betala 150 kr i månaden.
I fredags permanentade jag mig o blev helnöjd. Äntligen slipper jag det feta stripiga håret. Den här helgen har jag äntligen bytt gardiner vilket jag sagt nu en längre tid nu att jag ska göra. Så har jag småplockat lite härhemma och dammsugit o torkat golv. Jag vill inte ha det skitigt omkring mig även fast det är rörigt. Idag blir det nog att äta lasagne IGEN, det blev kvar en massa från igår för jag gjorde en stor form lasagne. Nåväl, det duger nog att äta idag också. Så ska vi väl åka o handla som vi alltid gör på helgen. Jag tror vi åker o grattar svärmor en annan dag, ska ringa till henne sen.

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack så mkt för kommentaren om min matblogg, varit lite dålig o uppdaterat den nu :)

Gu vad tiden går fort...saknar Mikael..



Ha det gott o hälsa familjen!

2009-02-08 @ 15:18:31
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: E-M

Jag tänker också på Mikael..Kul att du blev nöjd med håret, och lasange är väl jättegott!

2009-02-08 @ 16:48:16
URL: http://embol.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja han är saknad käre Mikael. Lukas fick heta Mikael i andranamn efter honom.

Vad härligt med permanentat hår. Jag såg det du skrev i min blogg och jag förstår precis. Hälsa!

2009-02-08 @ 22:04:45
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Kul att du blev nöjd med håret. På tal om permanent så hade jag permanentat mig samma dag som Mikael dog, kommer ihåg det som om det vore igår. Hälsa familjen.

2009-02-10 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0