GRATTIS Börje!!!

Idag fyller min äldste bror år, ett stort GRATTIS! till dig, du läser säkert det här. Vi kommer o gratulerar dig en annan dag. Igår var vi till Linköping, A köpte ett skrivbord på IKEA, jag köpte ett par snygga jeans på Lindex. Jag är så stolt för jag kommer äntligen i storlek 48. Jag har 3 par jeans i storlek 50 som jag köpte när jag var som störst o dom är alldeles för stora i midjan, ja överhuvudtaget är dom för stora. Hoppas att dom nya jeansen också snart är för stora! Jag har äntligen kommit under 90-strecket, vägde 89 kg imorse, hurra för mig!
Snart är det dags för den dagliga promenaden, inte värt att hoppa över den! Gud vad skönt det ska bli när det blir sommar o man kan gå långa härliga promenader utan att behöva frysa.Men än är det ju några månader kvar dit.
Idag som först ska jag ta ner mina jul-gardiner, det har jag tänkt en längre tid nu men nu MÅSTE jag!
Mina 3 katter är lika gulliga som vanligt. Gosan är den som är mest knäkatt, lägger jag mig på soffan så kommer hon direkt o lägger sig hos mig. Men hon är nästan aldrig ute, jo på sommaren blir det lite mer
F är fortfarande inte bra i magen, det blir kanske att beställa tid till vårdcentralen igen. A måste också ha en tid, vi ska kolla vad han kan va allergisk mot för det kan man inte kolla på våren eller sommaren när allergin pågår. Han blir snorig som bara den, det tar aldrig slut.
Jag har inte permanentat mig än men jag ska. Syrrans permanent blev snygg såg jag på hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Kul att du läser bloggen :)

jo jag fixade en blogg just för mat men nu kommer jag inte in i den så jag ska göra en ny! :)

kommer med adressen då :)

Kul när man kan köpa mindre storlekar i kläder..Grattis! :)

Ha det gott o hälsa familjen!

2009-02-01 @ 17:51:13
URL: http://yosofine.blogg.se/
Postat av: storbrorsan

tackar för gratulationer. ha de.

2009-02-01 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0