Onsdag 11/2-09

Hej igen! Igår var jag till stan o fick ECT-behandling, sen var jag till G, min kontaktperson. Hon tyckte jag verkade mer uppåt än sist o att det var jättebra att jag är ute o går varje dag. Sen var jag till Arbetsförmedlingen för att skriva in mig. Men dom gör inget om man redan har ett jobb eller är sjukskriven. Så där hade jag inte mycket att hämta. Jag har svårt att tänka mig att gå tillbaka till mitt jobb igen, jag har vantrivts där massor av år o vill helst inte sätta min fot där igen.
Iallafall, var uppe hos svärmor också med en jättebukett tulpaner, hon har ju fyllt år. Fikade med henne o hennes syster K. Sen åkte grabbarna o jag hemåt. A hade varit i skolan o F hos svärmor, han var bara till skolan med ett sjukintyg.
Idag har jag varit slöare än slöast, ingen promenad blev det heller. Men nu har jag ringt vetrinär o beställt tid för kastrering o öronmärkning av Zlatan, om tisdag, samma dag han blir 8 månader (17:e feb.) Lika bra att få det gjort.
Nu ska jag dricka lite grönt te, det är bra för förbränningen när man vill gå ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: Josse

nå´t annat som är bra mot matsmältningen, hålla magen i balans är ingefära....vi har en burk inlagd ingefära som vi tar till maten eller efter. Köper även Onaka filmjölk som är smaksatt med ingefära, god o jättebra för magen :)

Inte länge sen ni hämtade lilla Zlatan tycker jag..tiden går fort!

Ha det gott!

2009-02-12 @ 17:40:42
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag hejar på dig med promenaderna, så du kommer iväg på dem.

Ha det bra och hälsa alla!

2009-02-17 @ 16:03:50
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0