Slöa Susanne...

Idag har Zlatan kastrerats och öronmärkts hos vetrinären, han har varit slö sen dess, stackarn. Lämnade honom halvtio o hämtade honom halvtre. Idag blev det ingen promenad tyvärr. Jag måste göra nåt drastiskt snart med mitt liv, jag bara går här hela dagarna o gör INGENTING. Bara ligger på soffan fast det egentligen finns tusen saker att göra. Jag önskar att någon kunde hjälpa mig komma igång här hemma, det är liksom att starta som är det värsta. Och så går jag o är nervös för när jag ska börja jobba igen, fastän det är flera veckor kvar dit... Jag är ju sjukskriven till sista mars. Jag vill verkligen inte tillbaka dit. Men vad ska man göra? I år har jag jobbat där i 13 år, det är inte klokt! Men ska man verkligen fortsätta på ett jobb där man absolut inte trivs?!
Ikväll ska jag se på Bygg-lov och Andra avenyn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÅLLIGÅNG

2009-02-17 @ 21:59:08
Postat av: Monica

Vi har inte kommit så långt så vi tänkt på att kastrera katterna. Han vill ju inte ha katter, men jag vill, vi får se hur det blir. Vi är tokiga vi.

Bamse är mycket strörre än Tiger, han glufsar i sig mer mat också. Tiger är så där skraj än för allt, precis som lillkatten hos Maj.



Finns det ingen utbildning du skulle kunna tänka dig att gå, till hösten kanske?

2009-02-20 @ 11:30:14
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0