Byggt snölykta på gravarna...

Ikväll när vi gick ut för att bygga en snölykta på Zlatans o Tussens gravar hände nåt lite underligt. Jag tände varsitt gravljus på gravarna igår kväll men Tussens hade slocknat. Men Zlatans ljus brann fortfarande trots att det snöat så gott som hela dan. Det konstiga var att det blåstes ut precis när vi stod där! Jag tog det som ett tecken, en slags hälsning från Zlatan till oss. Jag tror att han fortfarande är med oss, det känns så.
P, A och jag tog med oss fika o satt i husvagnen o spelade yatzy o kort. A blev ledsen o grät (vi också) Zlatan var speciell för honom så han har tagit hans död hårt. Det har vi allihop, det är svårt att sluta tänka på det. Värst är det när man vaknar på morgonen o minns vad som hänt.
Nu är det iallafall en fin snölykta på gravarna o vi kan inte göra mycket mer än att tänka på den fina tid vi fick ha Zlatan.
Jag skulle göra så mycket i helgen men inspirationen kom av sig. Jag får ta nya tag veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag tycker synd om er. jag skulle vilja ge er en liten kram. och trösta er. om jag var hos er....

2009-02-22 @ 19:25:46
URL: http://minacatscatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0