Måndag 20/4-09

Idag har jag varit lat o inte gjort mycket alls men i helgen var jag duktig o höll på o gjorde fint på altanen, skurade bl a utemöblerna. I lördags så satt vi hela familjen i husvagnen o tittade på Robinson o åt räksmörgås. Det har blivit så att vi brukar se Robinson i husvagnen, det är så mysigt att sitta där.
Imorrn ska jag på möte om jobbet igen, ser inte fram emot det, ska bli skönt när det är över. Har skrivit en lång lista vad jag ska göra den här veckan så imorrn gäller det att jag börjar sätta lite fart. I helgen är det Mogata-marken, den går jag på varje år. Kanske kommer min mor, syster o morbror hit då, dom brukar också gå på den marknaden.
I fredags skulle lilla Zlatan ha blivit 10 månader om han hade fått leva. Han skulle haft det så skönt i vårsolen o sprungit omkring, nu får han göra det i himlen istället. Vi har köpt jord som jag ska ta en del av o fixa till katt-gravarna.
Iallafall, dom sista dagarna har jag mått mycket bättre än vad jag gjort på länge nu. Jag tror lite att det beror på att jag varit ute mycket, det är ju nyttigt att vistas en del i solen säjs det ju. När man är riktigt nere känns det ju som om man aldrig ska må bättre men lyckligtvis så brukar det alltid vända så småningom. Efter regn kommer solsken, så är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0