Äntligen nytt jobb i sikte!

Idag är jag glad, har nämligen fått veta att jag slipper gå tillbaka till mitt gamla jobb. Istället ska jag först prova att arbetsträna på ett par olika skolor o sen så småningom få jobb på en annan skola. Efter 13 långa år får jag äntligen göra nåt annat! Men jag har ju inte vantrivts alla år jag jobbat, det finns perioder som fungerat jättebra, det beror mycket på vad man har för arbetskamrater också. Det är många som kommit o gått under åren och utav dom som jobbar där idag är det ett par som jag tycker är lite jobbiga. Det är svårt om det inte funkar när man bara är 4 st.
Var o hämtade mina arbetskläder o skor efter mötet, det kändes så skönt att gå därifrån sen! Jag ska börja arbetsträna senast den 8:e maj.
Har bakat bullar idag, det blev ett 70-tal. Det var evigheter sen jag bakade sist, tänkte chocka eventuella gäster i helgen med att bjuda på hembakat. Ska baka sockerkaka nån dag också.
P har nattveckan den här veckan. Han har börjat putsat våra fönster, det är nog 2-3 år sen sist! Dom såg rent ut för dj-iga ut så det var på tiden. Jag kan inte putsa fönster så det blir nåt bra, P är mycket bättre på det. Och så har han lagat till raggmunk med bacon till oss medan jag hämtade F ute på verkstan.

Kommentarer
Postat av: E-M

Grattis, jag är glad för din skull!

2009-04-21 @ 19:55:40
Postat av: Monica

Grattis vad roligt att höra. Det är verkligen härligt att höra att du äntligen får komma från det där jobbet.

Vad duktig du är som har bakat bullar, det var nog nästan 1 år sedan jag gjorde, mums det är så gott.

2009-04-21 @ 21:45:09
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Josse

Gu va kul att du slipper gå dit mer! :) GRATTIS!

Mmmm..nybakta bullar med ett glas mjölk till..mumsfilibabba :)

2009-04-22 @ 17:57:07
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Annelie

GRATTIS!

Jättekul att höra att det löst sig för dig.

Nybakade bullar är ju aldrig fel...

2009-04-22 @ 18:58:34
Postat av: berra

Grattis. Mig kan kan du inte chocka en gång till, om jag nu kommer om lördag,för nu vet jag ju om att du har bakat bullar.Ha de o hälsa alla.Tjao.

2009-04-22 @ 19:40:13
Postat av: JAG

HA det,jag längtar till dina bullar, alla tre???

2009-04-25 @ 02:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0