Måndag 27/4-09

Har inte kunnat skriva på ett tag för det har hänt nåt med datorn så jag inte kommer in på min blogg men nu har jag den bärbara datorn istället och på den går det bra. Tack för kommentarerna på mitt förra inlägg!
I helgen var jag på Mogata-marken som är varje år, köpte lite av varje. Det var jättefint väder, soligt o fint. Min mor, mina systrar, min ena bror och min morbror var där också, dom kom hem till mig sen o vi satt ute i solen o njöt på baksidan av huset. Sen åt vi köttfärspirog o kall sås som jag gjort tidigare på dan.
Idag har min kontaktperson varit här o hälsat på för första gången, hon tyckte vi bodde fint. Bjöd på fika o pratade, hon fick träffa P också, som kom hem efter jobbet.
Både F och A har varit hemma idag, F för ryggvärk och A för ont i huvudet. Själv mår jag bättre än på länge, speciellt sen jag fick veta att jag slipper gå tillbaka till mitt jobb. Men jag har ännu inte fått veta vilka skolor jag ska få arbetsträna på. Det kommer säkert bli bra iallafall.
Gosan har gömt sig under täcket idag och Star har varit nyfiken på en padda som kom spatserande på altanen, hon undrade väl vad det var för en konstig figur. Igår gjorde jag iordning på Tussens o Zlatans gravar, planterade mini-pensee´r som jag köpt på marknaden, hade på ny jord och så är det påskliljor från min mamma i vaser på gravarna.
Vi ska ordna stenar till Zlatans grav och ett träkors, som Tussen har. Det känns bra att ordna så dom får det fint.
Imorgon firar P och jag 25-årsjubileum. Det är nämligen exakt 25 år sen vi träffades för första gången, den 28:e april 1984.
Hjälp, vart tar tiden vägen egentligen!?

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis i efterskott på ER 25 årsdag. Åt ni något gott för att fira?



Ha en trevlig valborg och helg! (jag vet någon som fyller år i helgen)

2009-04-30 @ 16:09:16
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Gert

Grattis på Födelsedagen!!!

Hipp o hopp o hurrrra!

Och grattis till det nya jobbet också!

2009-05-02 @ 01:39:14
URL: http://blogg.passagen.se/muranos
Postat av: Monica

Grattis till dig från mig!

2009-05-02 @ 15:23:48
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Tack för gratulationerna! Tänk att man gått o blivit så gammal! A-M, Therese o Nisse har varit här idag. Vi har inte firat 25-årsdan annat än med blommor men imorrn ska vi väl åtminstone åka ut o fika nånstans o kanske ta en god räksmörgås.

2009-05-02 @ 22:09:05
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedagen ( något försenat.)

Ja åren flyger iväg, Nicklas o jag firar 16 år nu

i Maj!

Ha det så bra.

2009-05-03 @ 20:47:36
Postat av: Annelie

Mina inlägg fastnar tydligen inte på din sida så jag får skriva ett till så får vi se om det kommer fram.

Ville bara säga GRATTIS på födelsedagen. (igår)

2009-05-03 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0