Första dan på jobbet!

Ja, nu är jag tillbaka på jobbet igen. Jag kan ju inte med bästa viljan i världen påstå att jag trivs på mitt jobb men det har iallafall gått skapligt. Nästa vecka är det påsklov så då har vi inga elever som kommer o äter, då får vi städa istället. Och 2 veckor efter det är ungefär 150 elever på prao så då får vi det lite lugnare. Så man kan ju säja att jag fick en liten mjuk-start och det är ju skönt det. Idag har jag plockat disk, imorgon ska jag vara ute i matsalen vilket jag är lite nervös inför. Vi har påsklunch imorgon.
Var till min kontaktperson efter jobbet. Hon gav mig ett skrivblock för hon ville att jag skulle skriva lite varje dag typ om hur jag känner mig, så kunde hon få läsa det sen. Det är lättare att uttrycka sig i skrift tycker jag. Får väl se hur jag gör, varje dag kanske det inte blir av att jag skriver.
Ikväll ska jag se på "Rent hus".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0