födelsedag...

Nu ska vi äta middag och sedan åka ner till min mor som fyller år idag. Hon ska få ett halsband av mig "bara"  för förrförra helgen fick hon pengar av mig. Vet att hon behöver det för sterilisering av Zlatans mamma. För nu räcker  det med små kattungar. Min systerdotter och hennes familj kommer också dit och ska hämta 2 av kattungarna, sen är det bara en kvar, som min morbror ska ha.
Zlatan är det full fart på, idag slog han ner en blomkruka den busen. Vi ska INTE stänga in honom i ett rum när vi åker utan testa hur det går tillsammans med dom andra katterna medan vi är iväg. Det måste ju funka nån gång. Igår jagade Zlatan runt stackars Gosan häruppe, nu är han minsann inte rädd för stora katterna längre. Star springer inte undan för honom utan hon slår tillbaka. Just nu ligger den lille bredvid mig på soffan, han är väl trött nu som han busat runt. Om ett par månader kanske man törs släppa ut honom också. Star var inte så stor när hon fick gå ut första gången och det gick ju bra.
Nej, nu ska vi äta så vi kommer iväg nån gång!

Kommentarer
Postat av: berras

ha de.

2008-09-20 @ 19:15:20
Postat av: berras

ha de.

2008-09-20 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0